http://www.yekbux.com/includes/img/stat/?e=886263834
عاشقانه
شرکت شمابرای جذب و حفظ کارمندان نمونه باید از فرهنگ کاری بالایی برخوردار باشد. اما ارتقاء فرهنگ کاری دقیقا به چه معناست؟
شرکت باید مزایای خاصی را به کارمندان ارائه دهد و کارمندان را از برنامه های رفاهی و بیمه درمانی بهرهمند سازد. ممکن است تامین این امکانات شرکت را متحمل هزینه های زیادی کند، اما درمقابل شما از وجود
کارمندانی شادتری بهره خواهید برد که به دلیل برخورد خوب شما تمایل به کار سخت تر برای کمک به شرکت برای دستیابی به اهدافش را دارند. بر اساس تحقیقات the Principal Financial Group، اینگونه مزایای تعلق
گرفته به کارمندان روی میزان تعهدپذیری و کارایی کارمندان و ادامه همکاری آن ها تاثیرات مثبتی دارد. نتایج بررسی ها نشان می دهد که 5 عامل زیر تاثیر بسزایی روی بهبود فرهنگ کاری شرکت ها دارند: 1.به کارمندان
کمک کنید که برای دوران بازنشستگی خود پس انداز کنندشرکت شما باید شرایطی را برای کارمندان محیا سازد که قادر به پس انداز مالی برای دوران بازنشستگی خود باشند. برترین شرکت های دنیا به کارمندان خود
کمک می کنند تا از طریق مزایای بازنشستگی و یا سرمایه گذاری های مالی این هدف را محقق سازند. 2.به کارمندان کمک کنید تا آینده مالی خود را تضمین کنند و برای انجام این کار به آن ها انگیزه دهیدبسیاری از شرکت
های موفق دنیا به کارمندان این امکان را می دهند تا از طریق سرمایه گذاری و استفاده از برنامه های مطمئن شرایط مالی آینده خود را تثبیت کنند. 3. به کارمندان کمک کنید تا از اطلاعات و دانش مالی لازم برخوردار
شوندیک شرکت نه تنها باید کارمندان را از مزایای مالی لازم برخوردار سازد، بلکه موظف است تا اطلاعات و دانش لازم در زمینه مالی را به کارمندان انتقال دهد. برای مثال منابع برنامه ریزی مالی – مانند سمینارها و نرم
افزارها – را در اختیار آن ها قرار دهد تا آن ها را قادر به مدیریت شرایط مالی خودشان سازد. 4. مزایا، وسایل و منابع لازم را در اختیار کارمندان قرار دهند تا از سلامتی جسمی و روحی برخوردار شوندشما باید به کارمندان
خود نشان دهید که ارزشی زیادی برای سلامتی و تندرستی آن ها قائل هستید. برترین شرکت های دنیا کارمندان خود را برای حفظ کامل سلامت خود حمایت می کنند. بسیاری از آن ها بخش عمده ای از هزینه های
درمانی و برخی همه تمام هزینه ها را به کارمندان پرداخت می کنند. بسیاری از شرکت ها هزینه های دندانپزشکی، بینایی، صوانح رانندگی و درمان بسیاری از بیماری های جدی را به کارمندان خود پرداخت می کنند و حتی
امکان برخورداری از بیمه های درمانی بلند مدت و عضویت در باشگاه های ورزشی را برای کارمندان فراهم می سازند. 5. برنامه های کاری را به گونه ای تنظیم کنید که از انعطاف کافی برای هماهنگی با تغییرات زندگی
کارمندان و نیازهای آن ها برخوردار باشندممکن است نیازهای کارمندان با گذشت زمان دچار تغییراتی شود، بنابراین برنامه های شرکت باید به گونه ای باشد که این تغییرات را تحت پوشش قرار دهد. بسیاری از شرکت ها
علاوه بر ارائه خدماتی مالی ودرمانی، برنامه هایی را ارئه می دهند که به کارمندان کمک می کنند تا بسیاری از مسائل زندگی خود مانند خرید خانه یا ماشین را به راحتی مدیریت کنند. بهترین راه برای جذب و حفظ
کارمندان، ایجاد فرهنگ کاری است که به آن ها کمک می کند تا به اهداف بلند مدت مالی و سلامتی خود دست یابند. اگر به عنوان یک مدیر با ارائه مزایای مورد نیاز در جهت کمک به کارمندان برای تامین نیازهای اساسی
آن ها گام بردارید، میزان تعهد، کارایی و انگیزه کارمندان نیز افزایش خواهد یافت.
نوشتن دیدگاه